Search:

Type: Posts; User: Zagar

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    2
    Views
    955

    No invite on wednesday?

    I swore I read something about another invite for Wednesday. Idk, if I maybe read to fast but, I thought Captain would of got a invite this week. If I'm wrong, sorry for making the thread.
  2. Thread: Hex & Streaming

    by Zagar
    Replies
    16
    Views
    3,148

    Hex & Streaming

    It seems most streamers that have little to no player base get a huge spike if they come into a very hyped game with a alpha or beta key and stream it well. Who here in the first 1000 players in, is...
  3. Replies
    35
    Views
    7,063

    Can't wait to get in....

    It's 3:10est right now. Checking my mail every now and then. I wanna get on and just play and play. I wanna learn every aspect of the game. I wanna stream it and dream that I will be good enough to...
  4. Thread: Card Templates

    by Zagar
    Replies
    15
    Views
    2,111

    The reasoned I necrod this thread was for the...

    The reasoned I necrod this thread was for the fact he was the only thread that I could find with this type of card template. So, I asked if people knew how to add things to it with the original font....
  5. Thread: Card Templates

    by Zagar
    Replies
    15
    Views
    2,111

    I only necrod it cuz its the only thread i found...

    I only necrod it cuz its the only thread i found that had the information i needed.
  6. Follow me on twitch for some epic compeititve and funny deck building and play!

    Make sure to follow me on my twitch to get competitive Hex duels and player feedback decks when the game comes out. I will def be devoting most of my time to streaming this card game. So, I'm hoping...
  7. Replies
    0
    Views
    407

    Looking for card templates.

    Would def like to find someone who can help me make my card template for my streaming and could work with me a bit. I'd be willing to hand out a few booster on alpha/beta/release.
  8. Thread: Card Templates

    by Zagar
    Replies
    15
    Views
    2,111

    So how would we put in information into this card?

    So how would we put in information into this card?
  9. Replies
    12
    Views
    1,612

    I think, it would be nice. just wondering what...

    I think, it would be nice. just wondering what you guys think they would implament with it.
  10. Replies
    12
    Views
    1,612

    Gotta make it look like I have the money! :D lol

    Gotta make it look like I have the money! :D lol
  11. Replies
    12
    Views
    1,612

    I donated 2.3m thank me later.

    I wish, man what would they bring out with that extra money. :/ Sorry for the more gullible people.
  12. Replies
    10
    Views
    1,119

    Alright, sounds awesome. I can stream this up...

    Alright, sounds awesome. I can stream this up then. Sounds epic.
  13. Replies
    17
    Views
    1,721

    Damn them!

    Damn them!
  14. Replies
    18
    Views
    1,560

    casey go to bed.

    casey go to bed.
  15. Replies
    10
    Views
    1,119

    I've done a lot of NDA's Just wondering cuz of so...

    I've done a lot of NDA's Just wondering cuz of so many people joining alpha. I thought they would of made the stretch goal for like kight/captain and above.
  16. Replies
    10
    Views
    1,119

    When Alpha comes out, are we able to stream?

    ^
  17. Replies
    17
    Views
    1,721

    True story :(

    True story :(
  18. Replies
    17
    Views
    1,721

    Damniiiit!

    Damniiiit!
  19. Replies
    17
    Views
    1,721

    Eeek, idk if I wanna drive to CA ( I hate planes...

    Eeek, idk if I wanna drive to CA ( I hate planes :/)
  20. Replies
    17
    Views
    1,721

    Heh :/ no ;/

    Heh :/ no ;/
  21. Replies
    17
    Views
    1,721

    Debating on donating up to 30k

    Was debating on getting 3 producer tiers for me and 2 close friends. Was just wondering the crypto office is located at or around.
  22. Replies
    11
    Views
    1,465

    Just had 4 more friends back it for 50. :D

    Just had 4 more friends back it for 50. :D
  23. Replies
    11
    Views
    1,465

    This month I could only have 50$ to spare. Which...

    This month I could only have 50$ to spare. Which sucks. I would of dropped 250 easy if not more. :/
  24. Replies
    11
    Views
    1,465

    Finally a game I can Enjoy!

    Now, I'm going to more into the PvP action of the game. I liked magic, but friday night magic was the only time I could really play magic. I tried MTG Online... But, I already had all these cards why...
Results 1 to 24 of 24